• e-TOLL
Strona główna

Brak środków na koncie rozliczeniowym w trakcie przejazdu – co zrobić

2 września 2025

#polecane

Użytkowniku, przed wyruszeniem w trasę upewnij się, że:

  • posiadasz konto w systemie e-TOLL -> jeżeli nie jesteś zarejestrowany, możesz to zrobić szybko i wygodnie poprzez Internetowe Konto Klienta (IKK) - sprawdź szczegóły w zakładce Rejestracja w e-TOLL,

  • na Twoim koncie przedpłaconym (prepaid) znajdują się wystarczające środki na opłacenie przejazdu -> sprawdź to w IKK w zakładce Konta rozliczeniowe w kolumnie Saldo (jeśli nie ma wystarczających środków – doładuj konto),

  • urządzenie lokalizacyjne działa prawidłowo i przesyła dane geolokalizacyjne do systemu e-TOLL-> wskazówki dotyczące użytkowania znajdziesz w zakładce Urządzenia pokładowe OBU i ZSL i Aplikacja mobilna e-TOLL PL.

Gdy w trakcie przejazdu zabraknie środków na Twoim koncie rozliczeniowym masz możliwość uzupełnienia ich nie później niż do 3 dni po jego zakończeniu. Nie musisz nic zgłaszać, wystarczy, że w tym czasie uzupełnisz środki pieniężne na koncie rozliczeniowym, które następnie zostaną pobrane automatycznie.

Więcej o płatnościach w e-TOLL znajdzie w zakładce Stawki i płatności.


Ministerstwo FinansówKrajowa Administracja Skarbowa

Infolinia e-TOLL

+48 22 24 337 77

Infolinia - wezwanie do opłaty dodatkowej (pojazdy lekkie)

+48 22 46 05 999

Formularz zgłoszeniowyAnkieta

Treści zamieszczone w serwisie udostępniamy bezpłatnie. Korzystanie z treści opublikowanych w serwisie etoll.gov.pl, niezależnie od celu i sposobu korzystania, nie wymaga zgody Ministerstwa Finansów. Treści znaczone w serwisie jako treści będące przedmiotem praw autorskich, o ile nie jest to stwierdzone inaczej, są udostępniane na licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa 3.0 Polska.