2 września 2025
#polecane
Użytkowniku, przed wyruszeniem w trasę upewnij się, że:
posiadasz konto w systemie e-TOLL -> jeżeli nie jesteś zarejestrowany, możesz to zrobić szybko i wygodnie poprzez Internetowe Konto Klienta (IKK) - sprawdź szczegóły w zakładce Rejestracja w e-TOLL,
na Twoim koncie przedpłaconym (prepaid) znajdują się wystarczające środki na opłacenie przejazdu -> sprawdź to w IKK w zakładce Konta rozliczeniowe w kolumnie Saldo (jeśli nie ma wystarczających środków – doładuj konto),
urządzenie lokalizacyjne działa prawidłowo i przesyła dane geolokalizacyjne do systemu e-TOLL-> wskazówki dotyczące użytkowania znajdziesz w zakładce Urządzenia pokładowe OBU i ZSL i Aplikacja mobilna e-TOLL PL.
Gdy w trakcie przejazdu zabraknie środków na Twoim koncie rozliczeniowym masz możliwość uzupełnienia ich nie później niż do 3 dni po jego zakończeniu. Nie musisz nic zgłaszać, wystarczy, że w tym czasie uzupełnisz środki pieniężne na koncie rozliczeniowym, które następnie zostaną pobrane automatycznie.
Więcej o płatnościach w e-TOLL znajdzie w zakładce Stawki i płatności.