Po poprawnym zalogowaniu się wybierz aktywny podmiot, z którego konta chcesz dokonać zabezpieczenia płatności.
Z pulpitu głównego wybierz kafel „Finansowania”.
Następnie wybierz „Utwórz finansowanie”.
Wybierz konto rozliczeniowe następnie przejdź do kolejnego kroku wybierając typ zabezpieczenia.
Płatność za zabezpieczenie pieniężne możesz wnieść: w formie przelewu bankowego na wskazany podczas rejestracji w e-TOLL numer rachunku bankowego, dedykowany do wpłaty zabezpieczenia pieniężnego, przy użyciu karty płatniczej (z wyłączeniem karty flotowej) oraz płatności mobilnych BLIK i PayByLink.
Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa.
Po pomyślnym przebiegu procesu pojawi się komunikat o utworzeniu finansowania. Następnie wybierz „Zakończ”.
W przypadku gwarancji, gdzie zostało wybrane zabezpieczenie pieniężne zabezpieczenie jest aktywne po potwierdzeniu wpływu środków.
W przypadku gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej należy przejść do utworzonego finansowania i wcisnąć przycisk „Utwórz gwarancję”.
Następnie wpisz kwotę zabezpieczenia z dokumentu gwarancji oraz wprowadź datę rozpoczęcia obowiązywania i ważności gwarancji.
Konto jest aktywne po potwierdzeniu danych widniejących na dokumencie.