Deklaracja dostępności dla strony www.etoll.gov.pl
Departament Poboru Opłat Drogowych zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do e-TOLL.
- Data publikacji strony internetowej: 2021-05-04.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-11-16.
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niespełnione wymagania
- Niektóre obrazy i grafiki posiadają nieprawidłowe teksty alternatywne, np. elementy dekoracyjne posiadają tekst alternatywny inny niż pusty.
Wyłączenia
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-04-30.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-11-15.
Skróty klawiaturowe
- Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Sekretariat DPO, sekretariat.dpo@mf.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 (22) 694 49 98. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób. Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę. Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań, związane z dostępnością cyfrową możesz je zgłosić do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Departament Poboru Opłat Drogowych, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa
Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej gmachu Ministerstwa Finansów znajdują się w zakładce Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Ponadto w związku z ustawą o języku migowym i innych środkach wspierających komunikowanie się Ministerstwo rozszerzyło w tym zakresie katalog usług, które umożliwiają osobom niesłyszącym lub słabo słyszącym możliwość skontaktowania się z urzędem. Więcej informacji o na ten temat można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa - Informacja dla osób niepełnosprawnych/ Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących.
Departament Poboru Opłat Drogowych nie zapewnia stałej dostępności tłumacza języka migowego na miejscu. Jeśli chcesz skorzystać z takiej formy komunikacji prosimy o zgłoszenie tego faktu przynajmniej 3 dni robocze przed wizytą.
Aplikacje mobilne
Dodatkowe informacje
Trwa proces naprawy automatycznego zamieszczania tekstów alternatywnych dla obrazów dekoracyjnych.