Awaria urządzenia - postępowanie
Jeśli poruszasz się po drodze płatnej z e-TOLL, a Twoje urządzenie przestało działać, możesz opłacić przejazd bez przekazywania danych do systemu i kontynuować go bez działającego urządzenia GPS, po zadeklarowaniu trasy przejazdu.
W Internetowym Koncie Klienta należy skorzystać z funkcji „Uzupełnij przejazd” i określić miejsce, gdzie urządzenie przestało działać oraz miejsce docelowe. Po wykonaniu tych czynności możesz kontynuować przejazd.
Opłatę za zadeklarowany przejazd musisz uiścić z góry. Dla kont przedpłaconych wymagane jest posiadanie środków na opłacenie deklaracji przejazdu. Jeżeli nie posiadasz środków uzupełnij je przed złożeniem deklaracji.
W wyjątkowych sytuacjach, np. gdy pojazd:
- uczestniczy w akcji ratowniczej;
- jest używany do przewozów żywych zwierząt, mleka, lekarstw, towarów niebezpiecznych, betonu, odpadów komunalnych;
- w przypadku autobusów przewożących pasażerów;
zadeklarowanie przejazdu będzie mogło nastąpić do 3 dni po jego zakończeniu.