• Brak wystarczających środków do opłacenia przejazdu
  • Brak wystarczających środków do opłacenia przejazdu
Strona główna

Brak wystarczających środków do opłacenia przejazdu

  1. Zapoznaj się z procedurą

    • W przypadku, gdy na koncie przedpłaconym nie ma środków na pokrycie kosztów przejazdu drogą płatną, jesteś zobowiązany do zasilenia swojego konta w IKK przed rozpoczęciem przejazdu.

    • Brak środków możesz uzupełnić nie później niż do 3 dni po zakończeniu przejazdu.

    • W przypadku kontroli ze strony Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego (GITD) nie będzie możliwości opłacenia przejazdu. W przypadku Polskich kierowców zostaje spisany protokół oraz wszczęcie postępowania.

    • Dla zagranicznych kierowców zostaje spisany protokół, wszczynane jest postępowanie, oraz dodatkowo pobierana jest kaucja.

Ministerstwo FinansówKrajowa Administracja Skarbowa
Deklaracja dostępności serwisu etoll.gov.plPolityka plików cookies serwisu etoll.gov.plKlauzula informacyjna Szefa Krajowej Administracji SkarbowejInformacja o działalności Ministerstwa Finansówpodatki.gov.plMapa strony

Infolinia e-TOLL

+48 22 24 337 77

Infolinia - wezwanie do opłaty dodatkowej (pojazdy lekkie)

+48 22 46 05 999

Formularz zgłoszeniowyAnkieta

Treści zamieszczone w serwisie udostępniamy bezpłatnie. Korzystanie z treści opublikowanych w serwisie etoll.gov.pl, niezależnie od celu i sposobu korzystania, nie wymaga zgody Ministerstwa Finansów. Treści znaczone w serwisie jako treści będące przedmiotem praw autorskich, o ile nie jest to stwierdzone inaczej, są udostępniane na licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa 3.0 Polska.