• Brak wystarczających środków do opłacenia przejazdu
  • Brak wystarczających środków do opłacenia przejazdu
Strona główna

Brak wystarczających środków do opłacenia przejazdu

  1. Zapoznaj się z procedurą

    • W przypadku, gdy na koncie przedpłaconym nie ma środków na pokrycie kosztów przejazdu drogą płatną, jesteś zobowiązany do zasilenia swojego konta w IKK przed rozpoczęciem przejazdu.

    • Brak środków możesz uzupełnić nie później niż do 3 dni po zakończeniu przejazdu.

    • W przypadku kontroli ze strony Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego (GITD) nie będzie możliwości opłacenia przejazdu. W przypadku Polskich kierowców zostaje spisany protokół oraz wszczęcie postępowania.

    • Dla zagranicznych kierowców zostaje spisany protokół, wszczynane jest postępowanie, oraz dodatkowo pobierana jest kaucja.


Ministerstwo FinansówKrajowa Administracja Skarbowa

Infolinia e-TOLL

+48 22 24 337 77

Infolinia - wezwanie do opłaty dodatkowej (pojazdy lekkie)

+48 22 46 05 999

Formularz zgłoszeniowy

Treści zamieszczone w serwisie udostępniamy bezpłatnie. Korzystanie z treści opublikowanych w serwisie etoll.gov.pl, niezależnie od celu i sposobu korzystania, nie wymaga zgody Ministerstwa Finansów. Treści znaczone w serwisie jako treści będące przedmiotem praw autorskich, o ile nie jest to stwierdzone inaczej, są udostępniane na licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa 3.0 Polska.