Usługi MOK
System e-TOLL pozwala na realizację pełnego zakresu usług we WSZYSTKICH Miejscach Obsługi Klienta, jakimi są:
UWAGA!
Wymienione poniżej usługi mogą Państwo zrealizować samodzielnie bez konieczności wizyty w MOK. Wystarczy zalogować się do swojego Internetowego Konta Klienta, aby online zrealizować niezbędną usługę.
Doładowanie konta mogą Państwo zrealizować także z poziomu Aplikacji mobilnej e-TOLL PL
Zakres usług, które można wykonać samodzielnie online, jak i w Miejscach Obsługi Klienta dotyczy konta przedpłaconego i konta z odroczoną płatnością:
- rejestracja w systemie e-TOLL
- sprawdzenie konta rozliczeniowego
- doładowanie konta
- otrzymanie listy dokonanych transakcji
- edycja rejestrowanych danych (np. zmiana adresu, danych kontaktowych, itd.)
- dodanie pojazdów do konta rozliczeniowego
- usunięcie pojazdów z konta rozliczeniowego
- zamykanie konta rozliczeniowego
- nabycie urządzenia pokładowego
W systemie e-TOLL mają Państwo możliwość przypisania do pojazdu:
- bezpłatnej aplikacji e-TOLL PL
- ZSL (Zewnętrznego Systemu Lokalizacyjnego)
- OBU (On-board-Unit)
Ponadto w Miejscu Obsługi Klienta mogą Państwo:
- opłacić notę obciążeniową (dotyczy tylko konta z odroczoną płatnością)
- opłacić kartą lub szybką płatnością zabezpieczenie pieniężne dla konta z odroczoną płatnością
- otrzymać zwrot środków po zamknięciu konta rozliczeniowego
a także
- zgłosić ogólny lub techniczny problem
- złożyć reklamację finansową w formie pisemnej