IKO (PKO BP)

e-TOLL w aplikacji mobilnej IKO PKO Banku Polskiego

Aplikacja IKO to najpopularniejsza mobilna aplikacja bankowa w Polsce z szerokim wachlarzem funkcji. Służy do obsługi konta i finansów w PKO Banku Polskim i pomaga w wielu innych codziennych czynnościach, jak np. opłacanie przejazdów za autostrady.

Jak zacząć korzystać z aplikacji mobilnej IKO?

  1. Wejdź do sklepu z aplikacjami Twojego urządzenia i wyszukaj aplikację IKO wpisując frazę „IKO” lub „PKO”. Następnie kliknij ikonę aplikacji i przycisk pobierania. Znajdź aplikację IKO w swoim sklepie z aplikacjami wpisując 'IKO' w jego wyszukiwarce.
  2. Otwórz aplikację IKO i kliknij Dalej.
  3. Wybierz przycisk Aktywuj aplikację, jeśli jesteś już klientem PKO Banku Polskiego lub Otwórz konto na selfie i postępuj zgodnie z instrukcją, która pojawi się w aplikacji.

Jak kupić e-bilet autostradowy e-TOLL w IKO?

  1. W IKO wybierz: Więcej Usługi Opłaty za autostrady Bieżące Kup e-bilet autostradowy.
  2. Wybierz pojazd → Wybierz autostradę Miejsce wjazdu i zjazdu planowaną datę i godzinę wjazdu
  3. Opłatę pobierzemy automatycznie z Twojego konta w PKO Banku Polskim.

Jak zwrócić e-bilet autostradowy e-TOLL kupiony w IKO?

Bilet można zwrócić w aplikacji, tylko przed zadeklarowaną datą i godziną rozpoczęcia przejazdu. Wybierz w IKO Opłaty za autostrady -> Bieżące -> Szczegóły e-biletu -> Zwróć e-bilet.

Więcej o aplikacji mobilnej IKO: https://iko.pkobp.pl/