AnyPark
e-TOLL w aplikacji AnyPark
Aplikacja AnyPark ułatwia opłaty za postój w strefach płatnego parkowania w wielu miastach Polski, a także umożliwia zakup e-biletu autostradowego za przejazd odcinkami państwowych autostrad A2 (Konin-Stryków) i A4 (Wrocław-Sośnica).
W zakresie opłat autostradowych w systemie e-TOLL aplikacja obsługuje motocykle, pojazdy i zespoły pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.
Jak założyć konto w aplikacji AnyPark?
Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację AnyPark ze sklepu Google Play lub App Store. Aplikacja dostępna jest w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Język ustawia się automatycznie zgodnie z tym, w jakim został ustawiony system operacyjny telefonu.
Rejestracja użytkownika w systemie AnyPark odbywa się przy pomocy aktywnego numeru telefonu komórkowego zarejestrowanego na terytorium RP, w krajach UE, krajach stowarzyszonych (Wlk. Brytanii, Ukrainy, USA i Izraela). Podczas rejestracji na podany numer telefonu, który chcesz powiązać z aplikacją, otrzymasz bezpłatny SMS zawierający kod weryfikacyjny.
Jak kupić e-bilet autostradowy w AnyPark?
Proces zakupu e-biletu autostradowego jest prosty i szybki - wymaga jedynie podania kilku niezbędnych danych dotyczących przejazdu. Zakupiony e-bilet autostradowy jest ważny przez 48 godzin od wskazanej daty i godziny podróży i jest biletem jednorazowym.
Aby zakupić e-bilet autostradowy w aplikacji AnyPark:
- Na ekranie głównym aplikacji wciśnij przycisk „Autostrady”.
- Wybierz opcję „Kup e-bilet autostradowy”.
- Wybierz autostradę, z której chcesz skorzystać i właściwy odcinek.
- Uzupełnij dane oraz typ pojazdu wraz z krajem jego rejestracji.
- Wskaż planowaną datę i godzinę rozpoczęcia przejazdu.
- Sprawdź wszystkie dane, potwierdź i ruszaj w drogę!
Zachowaj ID e-biletu autostradowego do ewentualnej kontroli lub zwrotu przed wskazaną datą i godziną rozpoczęcia przejazdu.
Jak zwrócić e-bilet autostradowy kupiony w aplikacji AnyPark?
W sytuacji zmiany planów dotyczących przejazdu, e-bilet autostradowy możesz zwrócić w aplikacji przed zdeklarowaną datą i godziną podróży. Wystarczy przejść do zakupionego biletu i wybrać opcję „Możesz zwrócić ten bilet”.
Szczegóły dotyczące AnyPark można znaleźć na stronie https://www.anypark.pl/ lub dzwoniąc na infolinię 222-700-100 – opłata według taryfy operatora.