Usługi MOK

AdresSystem e-TOLL pozwala na realizację pełnego zakresu usług we WSZYSTKICH Miejscach Obsługi Klienta, jakimi są:

  • Punkty Dystrybucji
  • Przygraniczne Punkty Obsługi Klienta

UWAGA!

Wymienione poniżej usługi mogą Państwo zrealizować samodzielnie bez konieczności wizyty w MOK. Wystarczy zalogować się do swojego Internetowego Konta Klienta, aby online zrealizować niezbędną usługę.

Doładowanie konta mogą Państwo zrealizować także z poziomu Aplikacji mobilnej e-TOLL PL

ikona ListaZakres usług, które można wykonać samodzielnie online, jak i w Miejscach Obsługi Klienta dotyczy konta przedpłaconego i konta z odroczoną płatnością:

  • rejestracja w systemie e-TOLL
  • sprawdzenie konta rozliczeniowego
  • doładowanie konta
  • otrzymanie listy dokonanych transakcji
  • edycja rejestrowanych danych (np. zmiana adresu, danych kontaktowych, itd.)
  • dodanie pojazdów do konta rozliczeniowego
  • usunięcie pojazdów z konta rozliczeniowego
  • zamykanie konta rozliczeniowego
  • nabycie urządzenia pokładowego

ikona telefonW systemie e-TOLL mają Państwo możliwość przypisania do pojazdu:

 

  • bezpłatnej aplikacji e-TOLL PL
  • ZSL (Zewnętrznego Systemu Lokalizacyjnego)
  • OBU (On-board-Unit)

Ikona usługiPonadto w Miejscu Obsługi Klienta mogą Państwo:

 

  • opłacić notę obciążeniową (dotyczy tylko konta z odroczoną płatnością)
  • opłacić kartą lub szybką płatnością zabezpieczenie pieniężne dla konta z odroczoną płatnością
  • otrzymać zwrot środków po zamknięciu konta rozliczeniowego

a także

  • zgłosić ogólny lub techniczny problem
  • złożyć reklamację finansową w formie pisemnej