Infolinia e-TOLL

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta to całodobowa infolinia świadcząca pomoc użytkownikom systemu e-TOLL. Infolinia działa pod numerami:

  • 800 101 101 - numer bezpłatny dedykowany dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce
  • +48 22 521 10 10 - numer płatny dedykowany dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
  • +48 22 519 77 77 - numer płatny dedykowany dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

Ikona globu

Udzielamy informacji w językach:

  • polskim
  • angielskim
  • niemieckim
  • rosyjskim

Przyjmujemy zgłoszenia na adres korespondencyjny e-TOLL Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa oraz na adres poczty elektronicznej kontakt@etoll.gov.pl

Konsultanci Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta pomagają w następujących sprawach:

Temat

Typ sprawy

Jak możemy pomóc

Reklamacje

 

Złożenie reklamacji

Konsultant wyjaśni wątpliwości, a w sytuacji kiedy będą potrzebne dodatkowe informacje, założy zgłoszenie w celu wyjaśnienia sprawy przez właściwych specjalistów

 

Weryfikacji statusu złożonej reklamacji

Konsultant zweryfikuje aktualny status realizacji reklamacji i poinformuje o możliwych dalszych krokach w celu wyjaśnienia sprawy

Informacje na temat e-TOLL

Informacje o sieci dróg płatnych

Konsultant wskaże na jakich drogach pobierana jest opłata oraz gdzie znajdują się Miejsca Obsługi Klienta, w których można również załatwić sprawy związane z e-TOLL

Rejestracja

Konsultant wyjaśni w jaki sposób można zarejestrować się w systemie e-TOLL i jakie dokumenty będą do tego potrzebne. W razie potrzeby udzieli niezbędnego wsparcia w rejestracji z wykorzystaniem Internetowego Konta Klienta

Obsługa Internetowego Konta Klienta

Konsultant wskaże jakie sprawy można załatwić samodzielnie online poprzez Internetowe Konto Klienta. W razie potrzeby przeprowadzi przez wszystkie kroki niezbędne do załatwienia sprawy

Stawki i wyliczenie opłat

Konsultant udzieli informacji dotyczących obowiązujących stawek opłaty dla wybranego pojazdu i rodzaju drogi, a także wyliczy przewidywany koszt przejazdu na wskazanej trasie

Obsługa urządzeń pokładowych

Konsultant wyjaśni w jaki sposób dodać urządzenie pokładowe do systemu e-TOLL, a także wyjaśni zasady jego działania (dot. wyłącznie urządzeń nabytych w punktach e-TOLL)

Strona internetowa e-TOLL

Konsultant podpowie gdzie można znaleźć ważne informacje dotyczące e-TOLL, jak również pomoże w obsłudze narzędzi interaktywnych tj. mapy sieci dróg płatnych i wyszukiwarki MOK, a także kalkulatora opłat i kalkulatora gwarancji

Obsługa konta klienta

Sprawdzenie salda

Konsultant udzieli informacji o środka na kontach rozliczeniowych lub w przypadku konta z odroczoną płatności jaki procent zabezpieczenia pozostał do wykorzystania

Noty obciążeniowe i opłaty

Konsultant sprawdzi i wyjaśni wątpliwości dotyczące wystawionych not obciążeniowych oraz naliczonych transakcji

Zmiana danych

Konsultant może zmienić dane kontaktowe i parametry komunikacyjne np. ustawienia powiadomień lub newslettera

Modyfikacja parametrów zarejestrowanych pojazdów lub urządzeń pokładowych

Konsultant aktywuje/dezaktywuje konta pojazdów w celu zablokowania lub aktywowania poboru opłaty. Zmodyfikuje powiązanie urządzenia pokładowego z kontem pojazdu, w przypadku korzystania z niego w innym pojeździe

Zarządzanie użytkownikami konta klienta

Konsultant udzieli informacji na temat użytkowników konta klienta oraz zmodyfikuje ich dostępy

Manualny Pobór Opłat

Punkty i Stacje Poboru Opłat

Konsultant wskaże, gdzie zlokalizowane są Punkty Poboru Opłaty za przejazd płatnymi odcinkami autostrad oraz wyjaśni, w jaki sposób bezpiecznie z nich korzystać

Płatności

Konsultant udzieli informacji na temat dostępnych rodzajów płatności, jakimi można uiścić opłatę za przejazd autostradą

Stawki opłat

Konsultant udzieli informacji dotyczących wysokości opłaty za przejazd konkretnym odcinkiem autostrady