Pomoc
Uwaga! Reklamacje dotyczące wydawania e-biletu autostradowego przez partnerów powinny być zgłaszane bezpośrednio do partnera, u którego e-bilet autostradowy został kupiony.
W celu złożenia zgłoszenia użytkownicy systemu e-TOLL (w tym e-bilet autostradowy) mogą skorzystać z jednej z poniższych form kontaktu:
Online
- formularz kontaktowy dostępny na stronie etoll.gov.pl (dla użytkowników niezarejestrowanych w systemie e-TOLL)
- wiadomość e-mail, przesłana na adres kontakt@etoll.gov.pl
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta
- zgłoszenie telefoniczne poprzez kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta (TCOK udziela informacji w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim):
- +48 22 24 337 77 - numer płatny dedykowany użytkownikom z Polski i z zagranicy, opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
Listownie
- zgłoszenie przesłane na adres: Ministerstwo Finansów ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa. W celu szybszego skierowania Państwa sprawy do właściwej komórki, prosimy o dodanie na kopercie informacji "dot. systemu e-TOLL".
Zgłoszenia użytkowników dotyczące płatności za przejazd autostradami na odcinkach A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica składane drogą mailową oraz listowną powinny zawierać dane identyfikacyjne użytkownika, tj. numer rejestracyjny pojazdu i numer identyfikacyjny e-biletu autostradowego.
Informacje ogólne
Odpowiedzi na zapytania użytkowników udzielane są w języku polskim oraz angielskim. Każdemu złożonemu pytaniu lub zgłoszeniu zostaje nadany indywidualny numer, który umożliwia śledzenie statusu sprawy.