Pomoc

Uwaga! Reklamacje dotyczące wydawania e-biletu autostradowego przez partnerów powinny być zgłaszane bezpośrednio do partnera, u którego e-bilet autostradowy został kupiony.

W celu złożenia zgłoszenia użytkownicy systemu e-TOLL (w tym e-bilet autostradowy) mogą skorzystać z jednej z poniższych form kontaktu:

ikona onlineOnline 

  • formularz kontaktowy dostępny na stronie etoll.gov.pl (dla użytkowników niezarejestrowanych w systemie e-TOLL)
  • wiadomość e-mail, przesłana na adres kontakt@etoll.gov.pl

ikona telefonTelefoniczne Centrum Obsługi Klienta

  • zgłoszenie telefoniczne poprzez kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta (TCOK udziela informacji w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim):
    • 800 101 101 (numer bezpłatny dla telefonów stacjonarnych w Polsce)
    • + 48 22 521 10 10 (dla telefonów komórkowych i dzwoniących z zagranicy, koszt połączenia zgodnie ze stawką operatora)

ikona listListownie

  • zgłoszenie przesłane na adres: Ministerstwo Finansów ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa. W celu szybszego skierowania Państwa sprawy do właściwej komórki, prosimy o dodanie na kopercie informacji "dot. systemu e-TOLL".

Zgłoszenia użytkowników dotyczące płatności za przejazd autostradami na odcinkach A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica składane drogą mailową oraz listowną powinny zawierać dane identyfikacyjne użytkownika, tj. numer rejestracyjny pojazdu i numer identyfikacyjny e-biletu autostradowego.

 Informacje ogólne

Odpowiedzi na zapytania użytkowników udzielane są w języku polskim oraz angielskim. Każdemu złożonemu pytaniu lub zgłoszeniu zostaje nadany indywidualny numer, który umożliwia śledzenie statusu sprawy.