Infolinia e-TOLL
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta to całodobowa infolinia świadcząca pomoc użytkownikom systemu e-TOLL. Infolinia działa pod numerem:
- +48 22 24 337 77 - numer płatny dedykowany użytkownikom z Polski i z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
Udzielamy informacji w językach:
- polskim
- angielskim
- niemieckim
- rosyjskim
Przyjmujemy zgłoszenia na adres korespondencyjny e-TOLL Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa oraz na adres poczty elektronicznej kontakt@etoll.gov.pl
Konsultanci Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta pomagają w następujących sprawach:
Temat |
Typ sprawy |
Jak możemy pomóc |
Reklamacje
|
Złożenie reklamacji |
Konsultant wyjaśni wątpliwości, a w sytuacji kiedy będą potrzebne dodatkowe informacje, założy zgłoszenie w celu wyjaśnienia sprawy przez właściwych specjalistów |
|
Weryfikacji statusu złożonej reklamacji |
Konsultant zweryfikuje aktualny status realizacji reklamacji i poinformuje o możliwych dalszych krokach w celu wyjaśnienia sprawy |
Informacje na temat e-TOLL |
Informacje o sieci dróg płatnych |
Konsultant wskaże na jakich drogach pobierana jest opłata oraz gdzie znajdują się Miejsca Obsługi Klienta, w których można również załatwić sprawy związane z e-TOLL |
Rejestracja |
Konsultant wyjaśni w jaki sposób można zarejestrować się w systemie e-TOLL i jakie dokumenty będą do tego potrzebne. W razie potrzeby udzieli niezbędnego wsparcia w rejestracji z wykorzystaniem Internetowego Konta Klienta |
|
Obsługa Internetowego Konta Klienta |
Konsultant wskaże jakie sprawy można załatwić samodzielnie online poprzez Internetowe Konto Klienta. W razie potrzeby przeprowadzi przez wszystkie kroki niezbędne do załatwienia sprawy |
|
Stawki i wyliczenie opłat |
Konsultant udzieli informacji dotyczących obowiązujących stawek opłaty dla wybranego pojazdu i rodzaju drogi, a także wyliczy przewidywany koszt przejazdu na wskazanej trasie |
|
Obsługa urządzeń pokładowych |
Konsultant wyjaśni w jaki sposób dodać urządzenie pokładowe do systemu e-TOLL, a także wyjaśni zasady jego działania (dot. wyłącznie urządzeń nabytych w punktach e-TOLL) |
|
Strona internetowa e-TOLL |
Konsultant podpowie gdzie można znaleźć ważne informacje dotyczące e-TOLL, jak również pomoże w obsłudze narzędzi interaktywnych, tj. mapy sieci dróg płatnych i wyszukiwarki MOK, a także kalkulatora opłat i kalkulatora gwarancji |
|
Obsługa konta klienta |
Sprawdzenie salda |
Konsultant udzieli informacji o środkach na kontach rozliczeniowych lub w przypadku konta z odroczoną płatności jaki procent zabezpieczenia pozostał do wykorzystania |
Noty obciążeniowe i opłaty |
Konsultant sprawdzi i wyjaśni wątpliwości dotyczące wystawionych not obciążeniowych oraz naliczonych transakcji |
|
Zmiana danych |
Konsultant może zmienić dane kontaktowe i parametry komunikacyjne, np. ustawienia powiadomień lub newslettera |
|
Modyfikacja parametrów zarejestrowanych pojazdów lub urządzeń pokładowych |
Konsultant aktywuje/dezaktywuje konta pojazdów w celu zablokowania lub aktywowania poboru opłaty. Zmodyfikuje powiązanie urządzenia pokładowego z kontem pojazdu, w przypadku korzystania z niego w innym pojeździe |
|
Zarządzanie użytkownikami konta klienta |
Konsultant udzieli informacji na temat użytkowników konta klienta oraz zmodyfikuje ich dostępy |