• Miejsce Obsługi Klienta (MOK) e-TOLL
Strona główna

Miejsce Obsługi Klienta (MOK)

Wejdź na www.etoll.gov.pl i zaloguj się przy użyciu przycisku „Logowanie do IKK”, a więcej informacji znajdziesz w zakładce Internetowe Konto Klienta.
Przypominamy, że konto rozliczeniowe doładujesz również w aplikacji mobilnej e-TOLL PL.

Co zrealizujesz w MOK

  • zarejestrujesz się w systemie e-TOLL,
  • sprawdzisz konto rozliczeniowe,
  • doładujesz konto rozliczeniowe w trybie przedpłaty,
  • dokonasz zabezpieczenia pieniężnego dla konta z odroczonym terminem płatności kartą kredytową lub debetową,
  • otrzymasz listy dokonanych transakcji,
  • pobierzesz i wydrukujesz notę finansową za określony miesiąc,
  • edytujesz dane (np. zmiana adresu, danych kontaktowych, itd.),
  • dodasz/ dezaktywujesz pojazd do konta rozliczeniowego,
  • dokonasz podpięcia/ odpięcia przyczepy do konta pojazdu,
  • zlecisz zwrot niewykorzystanych środków finansowych po dezaktywacji konta rozliczeniowego przedpłaconego,
  • złożysz reklamację,
  • kupisz urządzenie pokładowe (OBU lub ZSL),
  • aktywujesz/ dezaktywujesz/ dokonasz przepięcia urządzeń pokładowych.

Wyszukaj Miejsce Obsługi Klienta

Materiały do pobrania

  • Lista Miejsc Obsługi Klienta

    Format: pdf | Rozmiar: 257,18 KB


Ministerstwo FinansówKrajowa Administracja Skarbowa

Infolinia e-TOLL

+48 22 24 337 77

Infolinia - wezwanie do opłaty dodatkowej (pojazdy lekkie)

+48 22 46 05 999

Formularz zgłoszeniowy

Treści zamieszczone w serwisie udostępniamy bezpłatnie. Korzystanie z treści opublikowanych w serwisie etoll.gov.pl, niezależnie od celu i sposobu korzystania, nie wymaga zgody Ministerstwa Finansów. Treści znaczone w serwisie jako treści będące przedmiotem praw autorskich, o ile nie jest to stwierdzone inaczej, są udostępniane na licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa 3.0 Polska.