Miejsce Obsługi Klienta (MOK)
Pamiętaj, że w Internetowym Koncie Klienta (IKK) samodzielnie i szybko zrealizujesz sprawę bez konieczności wychodzenia z domu i wizyty w MOK.
Wejdź na www.etoll.gov.pl i zaloguj się przy użyciu przycisku „Logowanie do IKK”, a więcej informacji znajdziesz w zakładce Internetowe Konto Klienta.
Przypominamy, że konto rozliczeniowe doładujesz również w aplikacji mobilnej e-TOLL PL.
Co zrealizujesz w MOK
- zarejestrujesz się w systemie e-TOLL,
- sprawdzisz konto rozliczeniowe,
- doładujesz konto rozliczeniowe w trybie przedpłaty,
- dokonasz zabezpieczenia pieniężnego dla konta z odroczonym terminem płatności kartą kredytową lub debetową,
- otrzymasz listy dokonanych transakcji,
- pobierzesz i wydrukujesz notę finansową za określony miesiąc,
- edytujesz dane (np. zmiana adresu, danych kontaktowych, itd.),
- dodasz/ dezaktywujesz pojazd do konta rozliczeniowego,
- dokonasz podpięcia/ odpięcia przyczepy do konta pojazdu,
- zlecisz zwrot niewykorzystanych środków finansowych po dezaktywacji konta rozliczeniowego przedpłaconego,
- złożysz reklamację,
- kupisz urządzenie pokładowe (OBU lub ZSL),
- aktywujesz/ dezaktywujesz/ dokonasz przepięcia urządzeń pokładowych.
Wyszukaj MOK
Materiały do pobrania
- Punkty dystrybucji
Format: pdf | Rozmiar: 271.33 KB
- Przygraniczne Punkty Obsługi Klienta
Format: pdf | Rozmiar: 149.27 KB